OBUKA ZA SLUŽBENIKA ZA JAVNE NABAVKE
Na osnovu Pravilnika o načinu i programu stručnog osposobljavanja i načinu polaganja stručnog ispita za službenika za javne nabavke („Sl. glasnik RS“, br. 77/2014, 83/2015), Centar za menadžment nabavki i FAM – Fakultet za menadžment, organizuju Obuku za službenika za javne nabavke.
Obuka će biti održana 9. 10. i 11. marta (sreda, četvrtak i petak) 2016. godine, sa početkom u 10:00 časova; u Beogradu, u prostorijama Fakulteta za menadžment (Univerziteta Union – Nikola Tesla), na adresi: Vojvode Stepe 318 (preko puta Saobraćajnog fakulteta)
Obuku će vršiti predavači:
CMN
– dugogodišnja pomoćnica direktora uRepubličkom sekretarijatu za zakonodavstvo;
– autorka knjige „Javne nabavke u Republici Srbiji„;
– učestvovala u izradi svih verzija Zakona o javnim nabavkama;
CMN LinkedIn
– osnivač Centra za menadžment nabavki;
– profesor akademskih i strukovnih studija;
– autor 5 knjiga i 60 radova o javnim nabavkama;
– direktor Nabavke u više institucija;
CMN LinkedIn
– dugogodišnja načelnica Analitike, međunarodne saradnje i saradnje sa državnim i drugim institucijama i saradnje sa medijima;
– doskorašnji sekretar Republičke komisije za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki;
– član Pregovaračke grupe za pregovore o pristupanju Republike Srbije Evropskoj uniji (5 – Javne nabavke); i
– stručni redaktor pravnih tekovina EU – „Utility“ Direktive.
Na kraju obuke vrši se simulacija testa za ispit za službenika za javne nabavke, sačinjenog na osnovu dosadašnjih pitanja sa ispita za Službenika za javne nabavke.
2) POJAM I PREDMET JAVNE NABAVKE;
3) NAČELA JAVNE NABAVKE;
4) NABAVKE NA KOJE SE ZAKON NE PRIMENJUJE;
5) ZAŠTITA PODATAKA, DOKUMENTACIJA I EVIDENTIRANJE POSTUPKA;
6) JEZIK, VALUTA I KOMUNIKACIJA U POSTUPKU JAVNE NABAVKE
7) SPREČAVANJE KORUPCIJE I SUKOBA INTERESA;
8) POSTUPCI JAVNE NABAVKE (otvoreni postupak; restriktivni postupak; kvalifikacioni postupak; pregovarački postupak sa objavljivanjem poziva za podnošenje ponuda; pregovarački postupak bez objavljivanja poziva za podnošenje ponuda; konkurentni dijalog;konkurs za dizajn;javna nabavka male vrednosti).
10) ELEKTRONSKA LICITACIJA;
11) CENTRALIZOVANE JAVNE NABAVKE;
12) PLAN NABAVKI;
13) PROCENJENA VREDNOST, POKRETANJE I IZBOR POSTUPKA JAVNE NABAVKE;
14) OGLASI O JAVNOJ NABAVCI;
15) KONKURSNA DOKUMENTACIJA- PRIPREMA, SADRŽINA, OBJAVLJIVANJE, IZMENE I DOPUNE;
16) USLOVI ZA UČEŠĆE U POSTUPKU JAVNE NABAVKE I DOKAZIVANJE ISPUNJENOSTI USLOVA;
17) TEHNIČKE SPECIFIKACIJE;
18) KRITERIJUMI ZA DODELU UGOVORA;
19) NEGATIVNE REFERENCE.
21) ROKOVI U POSTUPKU JAVNE NABAVKE;
22) PRIJEM I OTVARANJE PONUDA;
23) DODELA UGOVORA, ODLUKA O OBUSTAVI POSTUPKA;
24) UGOVOR O JAVNOJ NABAVCI;
25) JAVNE NABAVKE U OBLASTI VODOPRIVREDE, ENERGETIKE, SAOBR. I POŠT USLUGA;
26) JAVNE NABAVKE U OBLASTI ODBRANE I BEZBEDNOSTI;
27) EVIDENCIJA I IZVEŠTAJI O JAVNIM NABAVKAMA;
28) ZAŠTITA PRAVA U POSTUPKU JAVNE NABAVKE,
29) NIŠTAVOST UGOVORA;
30) KAZNENE ODREDBE – PREKRŠAJI.
Cena kotizacije iznosi 16.990,00 dinara po učesniku (Centar za menadžment nabavki nije obveznik PDV-a). U cenu kotizacije uračunato je učešće na obuci, knjiga „Menadžment javnih nabavki“, sertifikat o učešću, CD sa prezentacijama predavača, hrana, osveženje i kafa pauza tokom trajanja obuke.Uplatu izvršiti na tekući račun broj: 205-220538-14 sa pozivom na broj PIB ustanove. Dokaz o uplati poneti na obuku.
Učesnicima će biti ponuđen smeštaj po povlašćenim cenama u najbližim hotelima.
Za štampu prilagođenu verziju saopšenja i programa možete preuzeti ovde.
Za sve informacije možete nas kontaktirati putem telefona: 064 24 800 25.